اهنگ سال 1402 ویژه سال تحویل 2023 جدید پرطرفدار خاص

سایت موزیک ایرانی و زیبا ترانه موسیقی

اهنگ سال 1402 ویژه سال تحویل 2023 جدید پرطرفدار خاص

سایت موزیک ایرانی و زیبا ترانه موسیقی

دانلود آهنگ جدید رضا بهرام لطف

 آهنگ جدید رضا بهرام بنام لطف

هم اکنون شنونده  اهنگ لطف با صدای هنرمند محبوب رضا بهرام در این وبلاگ باشید

شما میتوانید این آهنگ را از طریق لینک های دانلود مستقیم که در انتهای پست قرار دارد دانلود کنید 

Download New Music BY : Reza Bahram | Lotf With Text And 2 Quality 320 And 128

متن آهنگ لطف رضا بهرام

ببین عاشق شدم ای رهگذر

مرا هرجا که شد با خود ببر باورم کن

تا تو از راه رسی شاعران شعر سرایند

قوم مردان مبارز به این شهر بیایند

تا تو از راه رسی پنجره ها باز بمانند

مرد و زن بر سر هر کوچه آواز بخوانند

خالی از لطف نباشد گذری کنی از این کوچه ی بن بست

خالی از لطف نباشد بر دل غم زده ی ما بکشی دست

من توقع ندارم همنشینم شوی ای حضرت دریا

خالی از لطف نباشد بزنی موجی بر این ساحل تنها

زیبای من تنها تویی صبر و قرار من همه دار و ندار من

نخواهی بگذری از این دل آزرده ی من

بی تو که لبخندی دگر با من نمیماند همه دنیا که میداند

تویی حال خوش این باور پژمرده ی من

پژمرده ی من پژمرده ی من

ماه شبگرد کجا صورت ماه تو کجا

شب بی نور کجا زلف سیاه تو کجا

دل مغرور مرا ببین رساندی به کجا

که شدم حرف زبان همه عالم به خدا

زیبای من تنها تویی صبر و قرار من همه دار و ندار من

نخواهی بگذری از این دل آزرده ی من

بی تو که لبخندی دگر با من نمیماند همه دنیا که میداند

تویی حال خوش این باور پژمرده ی من

پژمرده ی من پژمرده ی من

خالی از لطف نباشد گذری کنی از این کوچه ی بن بست

خالی از لطف نباشد بر دل غم زده ی ما بکشی دست

من توقع ندارم هم نشینم شوی ای حضرت دریا

خالی از لطف نباشد بزنی موجی بر این ساحل تنها

دانلود آهنگ با کیفیت 128

دانلود آهنگ با کیفیت 320

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.