اهنگ سال 1402 ویژه سال تحویل 2023 جدید پرطرفدار خاص

سایت موزیک ایرانی و زیبا ترانه موسیقی

اهنگ سال 1402 ویژه سال تحویل 2023 جدید پرطرفدار خاص

سایت موزیک ایرانی و زیبا ترانه موسیقی

دانلود آهنگ جدید مهراد جم دلی

دانلود آهنگ جدید مهراد جم دلی 

Download New Music Mehraad Jam Called Deli

دانلود آهنگ زیبا و جذاب  با صدای مهراد جم بنام دلی با کیفیت اورجینال آهنگ جدید و فوق العاده  دلی با متن آهنگ و به صورت لینک مستقیم 

دلی

   

متن آهنگ مهراد جم دلی

هر شب تو فکرتم که چی خوبه حالت

شاید من بد بودم نکردم خوشحالت

تو که نفهمیدی کی واست میمونه

بهم گفتی دیوونه ولی خدا میدونه

که من آره دوست داشتمت

آرزومه داشتنت کی تورو نخواستمت

بمون تو تو قلبم

من دلی دوست داشتمت

آرزومه داشتنت

کی تورو نخواستمت

بمون تو تو قلبم

قلب من بی رحمه میفهمه ولی عشق تورو

من نمیتونم ببینم اشک تو چشم تورو

ذره ذره میزنه من دلم انگار برات

تو نمیدونی ولی خود خدا میدونه

که من آره دوست داشتمت

آرزومه داشتنت کی تورو نخواستمت

بمون تو تو قلبم

من دلی دوست داشتمت

آرزومه داشتنت کی تورو نخواستمت

بمون تو تو قلبم

download

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.