اهنگ سال 1402 ویژه سال تحویل 2023 جدید پرطرفدار خاص

سایت موزیک ایرانی و زیبا ترانه موسیقی

اهنگ سال 1402 ویژه سال تحویل 2023 جدید پرطرفدار خاص

سایت موزیک ایرانی و زیبا ترانه موسیقی

آهنگ جدید یوسف زمانی کافه

 آهنگ جدید یوسف زمانی کافه

Download New Music BY : Yousef Zamani | Cafe With Text  

آهنگ جدید کافه با صدای یوسف زمانی به همراه تکست و لینک دانلود موزیک با کیفیت های 128 و 320

شعر و ملودی : یوسف زمانی | تنظیم قطعه : مصطفی مومنی

متن آهنگ کافه یوسف زمانی

به فدای چشات که انقد جذابه بیا بریم یه کافه

هرکی جز من گفت دوست داره بدون لافه

رد نکن دعوت ما رو آخه ببین هوا رو

میسپارمش به تو کجا بریم اون ساعت این قرارو

همه جوره پایتم من بیا دل ما رو نشکن

قول میدم خوش بگذره به تو حتی بیشتر از من

دلتو یه جوری میبرم شده نازتو هی میخرم

اونجاها که آرزوته بری خودم تورو میبرم

من میدونم اگه دلت مال خودم شه

زندگی زندگی میشه تازه با تو عزیزم

تو بذار باشه رو من یکم حواست

نذار بشم هلاکت آخه من دلی میخوامت

همه جوره پایتم من بیا دل ما رو نشکن

قول میدم خوش بگذره به تو حتی بیشتر از من

دلتو یه جوری میبرم شده نازتو هی میخرم

اونجاها که آرزوته بری خودم تورو میبرم

همه جوره پایتم من

قول میدم خوش بگذره به تو حتی بیشتر از من

دلتو یه جوری میبرم شده نازتو هی میخرم

اونجاها که آرزوته بری خودم تورو میبرم

همه جوره پایتم من

دانلود آهنگ 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.