اهنگ سال 1402 ویژه سال تحویل 2023 جدید پرطرفدار خاص

سایت موزیک ایرانی و زیبا ترانه موسیقی

اهنگ سال 1402 ویژه سال تحویل 2023 جدید پرطرفدار خاص

سایت موزیک ایرانی و زیبا ترانه موسیقی

دانلود آهنگ جدید پازل بند کوتاه بیا

دانلود آهنگ کوتاه بیا پازل بند 

دانلود آهنگ  جدید پازل بند کوتاه بیا با بهترین کیفیت همراه با لینک دانلود مستقیم و پخش آنلاین 

Download New Music Puzzle Band – Kootaah Biaa

 


 

متن آهنگ کوتاه بیا پازل بند


تنگه دلم خیلی ولی نمیارم به روت 


مقصر منم لعنت به من بار آخرم بود 


که عاشق شدم ولی نبود 


دست خودم طرز نگات برگ برندت بود 


میتونستم برم خیلی زودتر از این حرفا نشد راضی دلم اما که دل بکنه 


بار اولی که ما همو دیدیم دلم رفتو باید رد میشدم از تو مثل همه 


کوتاه بیا دل پریشون کوتاه بیا 


کو تا بیاد یکی مث اون کوتاه بیا 


کوتاه بیا دل پریشون کوتاه بیا 


کو تا بیاد یکی مث اون کوتاه بیا 


نشد وسط نکشم حرفتو 


تو یه قفس داری توی قلبتو 


برعکس تو حالم بده من یه تنه خودم میکشم حبستو 


نشد وسط نکشم حرفتو 


تو یه قفس داری توی قلبتو 


برعکس تو حالم بده من یه تنه خودم میکشم حبستو 


کوتاه بیا دل پریشون کوتاه بیا 


کو تا بیاد یکی مث اون کوتاه بیا 


کوتاه بیا دل پریشون کوتاه بیا 


کو تا بیاد یکی مث اون کوتاه بیا 


دانلود با کیفیت اصلی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.