اهنگ سال 1402 ویژه سال تحویل 2023 جدید پرطرفدار خاص

سایت موزیک ایرانی و زیبا ترانه موسیقی

اهنگ سال 1402 ویژه سال تحویل 2023 جدید پرطرفدار خاص

سایت موزیک ایرانی و زیبا ترانه موسیقی

دانلود آهنگ جدید محمد علیزاده یارم باش

دانلود آهنگ جدید محمد علیزاده به نام یارم باش

Download New Music Mohammad Alizadeh - Yaram Bash

شما میتوانید در این رسانه دانلود کنید آهنگ جدید و شنیدنی محمد علیزاده به نام یارم باش را با لینک مستقیم و دو کیفیت ۳۲۰ و ۱۲۸ 

با اشتراک گذاری این آهنگ و شرکت در نظرسنجی ما را حمایت کنید

متن آهنگ یارم باش

عزیزم عاشق باش ، مث من وقتی برات میمیرم 

تو فقط لب تر کن ، بگو خوشبختی برات میمیرم 

عزیزم عاشق باش ، دو روز ـه دنیا سریع طی میشه

من یه روز دنیامو ، به پات میریزم یعنی کی میشه 

یارم باش ، اگه میتونی کنارم باش 

همه دار و ندارم باش ، عاشق برق تو چشماتم

چه خاطره ها که ندارم باهاش ، نفس دل بی قرارم باش 

من اگه به کسی بگم عشقم ، بود و نبودمو میذارم پاش 

تو کی بودی که من موندم تو کارت ، دوباره 

همه چیزم شدیدا بستگی به ، تو داره

دلم پر میزنه اسمت میاد ، آدم حیفش میاد تا تو اینجایی بخواد 

یه لحظه ام چشمشو رو هم بذاره ، وای دوباره

یارم باش ، اگه میتونی کنارم باش

همه دار و ندارم باش ، عاشق برق تو چشماتم 

چه خاطره ها که ندارم باهاش ، نفس دل بی قرارم باش

من اگه به کسی بگم عشقم ، بود و نبودمو میذارم پاش 

دانلود آهنگ با کیفیت 128

دانلود آهنگ با کیفیت 320

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.